Cviky ke zpevnění celého těla

24.01.2016 18:30

Vážení přátelé,

také jste po svátcích skočili rovnýma nohama do práce jako já? :-) Tak doufám, že jste vykročili tou správnou nohou a že se vám daří…

V poslední době mi přibývá pacientů, kteří ke mně chodí s bolestmi zad, nohou, kyčlí apod. U většiny z nich zjišťuji, že přestože jsou svalově dobře vybaveni, disbalance těchto svalů obzvláště ve středu těla (tzv. core) jim způsobuje výše uvedené problémy. Pokud jsou svaly v nerovnováze (ochablé nebo naopak v napětí), různě se hrbíme, nakláníme, čímž dochází k bolestem, na které reagujeme tak, že se hrbíme ještě víc (uhýbáme bolesti).

Připravil jsem tedy pro vás sérii 9 jednoduchých cviků, které jsou zaměřené právě na zpevnění středu těla, a které můžete cvičit doma. Všechny tyto cviky jsem během mnoha let vyzkoušel na velkém počtu pacientů s velmi dobrým výsledkem. Provedení celé série nezabere více než 20 min a pokud je budete cvičit denně, výsledky se dostaví (většinou již během prvního měsíce). Cviky budu postupně přidávat, každou středu jeden, abyste měli dostatek času se s každým cvikem seznámit. Budu rád, když se se mnou podělíte o své pocity. Stejně tak rád zodpovím případné dotazy.

První cvik zde vyvěsím již tuto středu 27.1.

Mějte se krásně!

Váš Jiří Nežádal :-)

—————

Zpět